Клятва педагога
В ім’я дитини,
в ім’я майбутньої природи та культури,
в ім’я майбутнього людства
як Вчитель та Вихователь:
· Клянусь поважати особистість дитини, як він би був вже дорослою людиною;
· Клянусь відповідати за його фізичну та духовну недоторканність;
· Клянусь розвивати його природжені здібності на благо його, на благо оточуючих його людей, на благо миру;
· Клянусь не зламати, але укріпити волю дитини, захищати його там, де він слабий, направляти його туди де він сильний;
· Клянусь відкрити йому шлях до пізнання миру, який він є;
· Клянусь, що не залишу його в процесі пізнання без надії;
· Клянусь, що покажу йому, як знайти щастя в малому, і буду спромагатися вкласти в його душу прагнення до кращого.
Я вважаю, що вчитель – це моя стежина в цьому житті. Тільки в цій роботі я бачу себе, і не уявляю як можна жити не бачачи ясних дитячих очей, лагідних усмішок, без радощі перших успіхів. Це моє покликання.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Математика безмежно різноманітна,
як світ і присутня,
міститься у всьому.
/М.П. Єругін/
Ключові
питання
-Розвиток
критичного мислення учнів.
-
Прийоми активізації уваги учнів.
-Роль
проведення короткочасних. повідомлень,підготовлених учнями.
-Творчі
завдання - засіб активізації пізнавальної активності учнів.
-Дослідницький
метод.
-Проблемний
метод.
-Шляхи
вирівнювання знань і вмінь учнів із слабкою підготовкою.
Немає коментарів:
Дописати коментар