Математика в школі




Клятва педагога
В  ім’я дитини,
в ім’я майбутньої природи та культури,
в ім’я майбутнього людства
як  Вчитель та Вихователь:
·  Клянусь поважати особистість дитини, як він би був вже дорослою людиною;
· Клянусь відповідати за його фізичну та духовну недоторканність;
·   Клянусь розвивати його природжені здібності на благо його, на благо оточуючих його людей, на благо миру;
·  Клянусь не зламати, але укріпити волю дитини, захищати його там, де він слабий, направляти його туди де він сильний;
·   Клянусь відкрити йому шлях до пізнання миру, який він є;
·   Клянусь, що не залишу його в процесі пізнання без надії;
·  Клянусь, що покажу йому, як знайти щастя в малому, і буду спромагатися  вкласти в його душу прагнення до кращого.


  Я вважаю, що вчитель – це моя стежина в цьому житті. Тільки в цій роботі я бачу себе, і не уявляю як можна жити не бачачи ясних дитячих очей, лагідних усмішок, без радощі перших успіхів.  Це моє покликання. 

__________________________________________________________________


Математика безмежно різноманітна,
 як світ і присутня, 
          міститься  у всьому.
                                                     /М.П. Єругін/

Ключові питання
-Розвиток критичного мислення учнів.
- Прийоми активізації уваги учнів.
-Роль проведення короткочасних. повідомлень,підготовлених учнями.
-Творчі завдання - засіб активізації пізнавальної активності учнів.
-Дослідницький метод.
-Проблемний метод.

-Шляхи вирівнювання знань і вмінь учнів із слабкою підготовкою.

Немає коментарів:

Дописати коментар