Найкращий спосіб вивчити що-небудь — це відкрити самому. Д. Пойа
Математичний гурток — одна з найбільш дієвих і ефективних форм позакласної роботи. Основою гурткової роботи є принцип добровільності. Існує думка, що гурткові заняття організовуються для учнів, які мають високий рівень навчальних досягнень. Але це не так. У роботі гуртка беруть участь усі охочі. Не поодинокі випадки, коли в роботі гуртка бажають взяти участь учні, які на уроках математики показують зовсім невисокі результати. Зрозуміло, що вчителеві не слід цьому перешкоджати. Нерідко такі учні успішно працюють на заняттях гуртка. Необхідно більш уважно ставитися до цих учнів, намагатися закріпити й розвинути їх інтерес до математики, стежити, щоб робота була для них посильною. Звісно, наявність серед членів гуртка учнів, які мають низький рівень навчальних досягнень, утруднює роботу вчителя, але шляхом індивідуалізації завдань, що пропонуються гуртківцям, можна деякою мірою послабити ці труднощі. Головне — зберегти масовий характер гурткових занять, що є наслідком доступності відвідування засідань гуртка всіма охочими.
Пан Педро та його інвестиційне фінансування допомогли мені отримати фінансування мого проекту з поверненням ставки 2% в обмін на суму позики в розмірі 500 000,00 євро для фінансування мого проекту, і це було дуже швидко та безпечно, тому я раджу всім, хто тут шукає позики або інвесторів, зв’яжіться з паном Педро за WhatsApp:+1-863-231-0632 Електронна пошта: pedroloanss@gmail.com
ВідповістиВидалитиДякую.